30 listopada 2009

dedykowane ny:)

ciężko mówić o przerwie po tym jak się umieściło jednego posta, ale faktem jest nie było czasu na zdjęcia. teraz będzie więcej i mniej tzw. przerw. mam nadzieję.

lubię zestawiać ze sobą rzeczy kontrastowe, przynajmniej w moim mniemaniu. tak jak tu, babciowata spódnica z motocyklowymi butami i nowoczesną koszulką, do tego matrioszka na łańcuszku. planowałam zrobić ten wisiorek już w tamtym roku gdy zakupiłam breloczek, ale z różnych względów wylądował on w szufladzie na biżuterię i zapomniałam o nim. przypomniałam sobie dopiero przeglądając sierpniowe wydanie amerykańskiego Elle, gdzie zobaczyłam coś niemalże identycznego tylko że za dużo większe pieniądze i stwierdziłam, że tak nie może być. przy najbliższej okazji zrobiłam wisiorek.

post dedykowany nie samemu miastu oczywiście, a wspomnieniom wakacji i komuś kto wie o co chodzi:).









płaszcz- z Pragi
sweter- Phobia
koszulka- NY
spódnica- SH
buty- Deichmann
torebka- SH
kolczyki-Six
wisiorek- z breloczka DIY




fot. Iwona

Brak komentarzy: