26 lutego 2012

sth new

robieniem biżuterii interesuję się od dawna, ale nigdy nie zabrałam się za to jakoś tak na poważnie. ale na początku stycznia zupełnie przypadkiem znalazłam ogłoszenie o kursie sutaszu i stwierdziłam, że spróbuję. technika miała też być sprawdzianem mojej cierpliwości bo mam z tym często problemy. ale spodobało mi się i dałam się wciągnąć, a poniżej pierwsze kolczyki wykonane przeze mnie całkiem samodzielnie. kolejne w drodze.


English: i was interested in making jewelry for quite a long time but i never tried to start doing it properly. at the begining of January i found out about soutache workshops and i decided to try it. i liked it a lot and below i present my first earrings that i've made entirely on my own.
 



earrings- diy

5 komentarzy:

diyblog pisze...

Sliczne! A nawet bardzo szczegolnie jesli twierdzisz ze to Twoje poczatki :)

http://diyblog2.blogspot.com

Madzik pisze...

super!!!!!!!!!!!

Ioana-Carmen pisze...

Chic, Chic baby! do you like the ideea of following each other?;X

FashionSpot.ro

SmallBlackDress pisze...

piękne:) bardzo to chyba pracochłonne,co?
jeśli masz coś jeszcze,to podziel się,proszę. ja też robię biżuterię,ale nie sutasz.

Anonimowy pisze...

Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

Z góry dziękuję!
W.D.