26 lutego 2012

sth new

robieniem biżuterii interesuję się od dawna, ale nigdy nie zabrałam się za to jakoś tak na poważnie. ale na początku stycznia zupełnie przypadkiem znalazłam ogłoszenie o kursie sutaszu i stwierdziłam, że spróbuję. technika miała też być sprawdzianem mojej cierpliwości bo mam z tym często problemy. ale spodobało mi się i dałam się wciągnąć, a poniżej pierwsze kolczyki wykonane przeze mnie całkiem samodzielnie. kolejne w drodze.


English: i was interested in making jewelry for quite a long time but i never tried to start doing it properly. at the begining of January i found out about soutache workshops and i decided to try it. i liked it a lot and below i present my first earrings that i've made entirely on my own.
 



earrings- diy

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Sliczne! A nawet bardzo szczegolnie jesli twierdzisz ze to Twoje poczatki :)

http://diyblog2.blogspot.com

Madzik pisze...

super!!!!!!!!!!!

SmallBlackDress pisze...

piękne:) bardzo to chyba pracochłonne,co?
jeśli masz coś jeszcze,to podziel się,proszę. ja też robię biżuterię,ale nie sutasz.