10 lutego 2012

the ring of power :)

załapałam się na końcówki wyprzedaży (- 75% to jest coś!) i zakupiłam mój osobisty pierścień mocy:). jest mocno kiczowaty, ale od jakiegoś czasu chodził mi taki pierścionek po głowie. na co dzień wolę coś delikatnego, ale wieczorem można zaszaleć. co ciekawe od jakiegoś czasu coraz bardziej podoba mi się biżuteria w złotym kolorze. a jeszcze rok temu patrzyłam na nią z obrzydzeniem:). 

uległam też ostatniemu szałowi na panterki i zakupiłam również, tym razem srebrną, bransoletkę z zamykaniem z dwiema głowami panter. zdjęcia wkrótce.

English: i took a credit of the last days of sales and 75% off original price and bought myself my personal ring of power:). i was thinking recently of buying such ring and here it is, mostly kitch but i like it anyway.




t-shirt - hot topic
sweatshirt- sh
jeans- forever 21
watch- parfois
ring-glitter

Brak komentarzy: