19 stycznia 2012

bvf- best vest forever?

ach biała ściana, coś czego z pewnością mi brakowało bo można zrobić zdjęcia nie wystawiając nosa na śnieg i mróz:). a skoro o zim(n)ie mowa to zawsze potwornie marznę w zimie i pewnie stąd jest to najmniej przeze mnie lubiana pora roku, dlatego też szukam zawsze jak najcieplejszych rzeczy i jedną z nich jest mój ostatni nabytek- kamizelka z kożuchem. wzięłam ją bez większego przekonania do przymierzalni, ale zakochałam się w niej od pierwszego...ubrania? niestety jest ktoś kto nie podziela mojej miłości do tej kamizelki, ale liczę na to, że podejdzie wyrozumiale do mojego kratkowo-kożuszkowego szaleństwa, które pewnie potrwa do momentu aż jakieś nowe cudo przyciągnie moją uwagę:).

ponieważ kamizelka sama w sobie jest niesamowicie ciepła to mogę pozwolić sobie na ubranie pod nią przezroczystej koszuli, która również jest nabytkiem z wypadu do second handu i chyba jednym z lepszych zakupów, jest dobra na każdą porę roku.

English: i am always cold in winter that's why i look for the warmest clothes i can find and one of them is this vest. when i first saw it i wasn't even sure if i should try it on but when i tired it i loved it right away. unfortunately there is someone who does not share my love towards this vest but i hope that he will understand and be patient to the moment when i find some other thing to love:).

the vest itself is very warm that's why i can wear sheer shirt beneath it. i also trifted it and this it probably one of the best purchases i've even done because i can wear it all year long.




vest- bik bok sh
sheer shirt- sh
belt- sh
jeans- forever 21

4 komentarze:

Kalina pisze...

świetna kamizelka!

Lady E pisze...

Fajna kamizelka ;)

Jadore ce style pisze...

ta kamizelka jest naprawdę świetna!

Aquamarine pisze...

Genialna kamizelka!