20 lipca 2011

long (as a skirt) story

muszę przyznać, że z przyjemnością oglądałam już od jakiegoś czasu długie spódnice pojawiające się w różnego rodzaju sesjach i na blogach. po cichu myślałam o zakupie takiej, ale gdzieś tam miałam na uwadze to, że "wszyscy mówią, że..." długie spódnice są dla wysokich ludzi ( a ja zdecydowanie nie jestem wysoką osobą, nawet nie średniego wzrostu). tym nie mniej wraz z wizytą w lumpeksie kilka długich spódnic zawędrowało ze mną do przymierzalni, a jedna nawet do domu. i ku mojemu zaskoczeniu gdy ją założyłam usłyszałam od koleżanki, że wyglądam w niej  na taką wysoką. jednym słowem, niech sobie wszyscy mówią, a ja i tak wiem swoje:).

t-shirt jest z działu dla chłopców i został pozbawiony przeze mnie rękawów i kołnierzyka. mam słabość do męskich t-shirtów bo uważam, że mają ciekawsze nadruki niż damskie, a że jestem drobna to zamiast do męskiego działu, swe kroki kieruję ku działom dla chłopców.
i wreszcie udało mi się kupić sandały na płaskim obcasie (zdjęcie na moim twitterze). długo szukałam czegoś co nie będzie rzymiankami. niestety, rzymianki są modne i kropka, a ja Ci się nie podobają to cierp w pełnych butach lub na obcasach. ale drogą kompromisu znalazłam buty, które wprawdzie są wysokie, ale nie mają sztucznych kryształków, koralików, dżetów i nie są srebrne, dżinsowe albo ciemno brązowe. hura!

english: i must say that i was watching with pleasure for some time now long skirts that were appearing in different photoshoots and on blogs. i was even thinking about buying one for myself but i had in mind this saying that long skirts are for tall people, and i am pretty short.  although it didn't stop me to try some long skirts on while thrift shopping. i  bought this one and the day i wore it for the first time i heard from a friend that i look so tall. i can take it:).

tee is from boys department but i cut out sleeves and a collar. i like men's t-shirts because i think that they have more interesting prints than woman's tees.

and yesterday i bought finally flat sandals (pics on my twitter). i was looking for flat sandals for quite some time but whatever shop i visited they had only roman sandals and i hate them. but i managed to find some compromise, they are high but they have no crystals, beads, jets and are not silver, dark bronze or made of jeans. hurray!


t-shirt- f&f + diy
skirt- sh
hat- h&m boys
shoes- buffalo london
bag-sh
bracelets- top shop & random shop NY

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fajnie:))

7days7looks pisze...

uwielbiam takie maxi spódnice ;)

LaPocher pisze...

Nie śmiem nie zgodzić się z koleżanką. Ta spódnica wręcz na Ciebie czekała.

full-closet pisze...

zdecydowanie długie spódnice nie są tylko dla wysokich osób ;)

nikki pisze...

Bardzo fajna maxi spódnica, dodaję do obserwowanych ;>

justynjja.collection pisze...

Ciekawa stylizacja

Magda pisze...

Ja mam 161 i dlugie spodnice nosze ;)