8 czerwca 2010

premiera długo oczekiwana

rzadko zdarza mi się kupować jakąś rzecz myśląc z czym konkretnie mogłabym to połączyć, ale tak było w przypadku tej sukienki. znalazłam ją w second handzie i kiedy ją przymierzyłam, wiedziałam że muszę kupić do niej niebieskie buty. początkowo miałam na oku buty w tesco, z błyszczącego materiału w kolorze chabrowym, ale okazało się, że są za duże (posiadając stopę rozmiaru 36 coraz ciężej jest mi kupić buty przy ciągle zaniżanej rozmiarówce). wtedy natknęłam się na tą parę w humanicu. ma kolor nie tak idealny jak sobie wymarzyłam, ale ciekawszy fason. tym oto sposobem po jakichś czterech miesiącach duet  pomarańczu z niebieskim doczekał swojej premiery.


English: I rarely buy things thinking of matching it with something in particular but it happened in case of that dress. I have found it in second hand shop and by the time I was trying it on I knew I had to buy blue shoes to wear them with it.at first I was thinking of buying shoes in tesco because they were made of shiny knapweed coloured material but they were too big ( I have a small foot and more and more problems to find shoes that fit me). then I found another blue shoes that maybe wasn't in perfect colour but the shape was much more interesting. that's how after about four months premiere of this duet took place.





dress- sh
bag- bought in Warsaw
shoes- humanic
belt- bought on flea market
bracelets- birthday gift & street vendor
sunglasses- shop 4 freaks


fot. Ania

4 komentarze:

lady_sport pisze...

Bardzo mi się podoba cały zestaw!

Biurowa pisze...

Podoba mi się - świetnie dobrane buty i pasek :)

Anonimowy pisze...

tym okularom mówię stanowcze nie. strasznie nie lubię białych oprawek. sukienkę bym jeszcze zmodyfikowała :)

6roove pisze...

buty i sukienka super